Szkolenia sprzedażowe

Akademia Profesjonalnej Sprzedaży

Profil uczestnika

•  Osoba ukierunkowana na rozwój w dziale sprzedaży
•  Handlowiec z kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży
•  Menedżer zarządzający strukturami sprzedaży

Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik

•  Będzie posiadał zdiagnozowany poziom kompetencji sprzedażowych, wiedząc w jakich obszarach powinien się doskonalić
•  Będzie znał psychologiczne mechanizmy prowadzące do podjęcia decyzji zakupowych
•  Będzie znał metody pozyskiwania klientów z segmentu B2C i B2B
•  Będzie potrafił dostosować strategię sprzedaży do specyfiki funkcjonowania klienta z segmentu B2C i B2B
•  Będzie potrafił zastosować techniki wzbudzające zainteresowanie klienta podczas pierwszego kontaktu telefonicznego
•  Będzie potrafił przeprowadzić rozmowę handlową w oparciu o Efektywny Model Sprzedaży Aktywnej EMSA®
•  Będzie posiadał umiejętność praktycznego zastosowania praw perswazji
•  Będzie budował tzw. kapitał relacyjny, wykorzystując praktyczną wiedzę z zakresu Zarządzania Doświadczeniem Klienta (Customer Experience Management)
•  Będzie pomagał budować trwałą przewagę konkurencyjną, efektywnie wykorzystując najbardziej skuteczne narzędzia wspierające sprzedaż (rekomendacje i referencje)

Najważniejsze treści programowe

•  Psychologia sprzedaży
•  Budowanie relacji z klientami B2C i B2B
•  Sposoby pozyskiwania klientów z segmentu B2C i B2B
•  Efektywny Model Sprzedaży Aktywnej EMSA®
•  Prowadzenie rozmów przez telefon
•  Praktyczne zastosowanie technik sprzedaży
•  Perswazja w sprzedaży – metody wywierania wpływu
•  Negocjacje biznesowe
•  Narzędzia wspierające sprzedaż – rekomendacje i referencje

Korzyści z udziału w projekcie

•  Kompleksowy i usystematyzowany proces sprzedaży usług do klientów z segmentu B2C i B2B
•  Nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z klientami w oparciu o Efektywny Model Sprzedaży Aktywnej EMSA®
•  Znajomość i umiejętność zastosowania najbardziej skutecznych technik sprzedaży
•  Kontakt z doświadczonymi praktykami – trenerami sprzedaży
•  Dyplom ukończenia Akademii Profesjonalnej Sprzedaży
•  Wsparcie poszkoleniowe – kontakt telefoniczny oraz e-mail z trenerami prowadzącymi zajęcia

Networking w praktyce

Szkolenie dedykowane wszystkim osobom zainteresowanym pozyskiwaniem nowych klientów. Uczestnicząc w zajęciach dowiesz się jak sprawić, by obecni klienci rekomendowali Ciebie swoim znajomym oraz poznasz skuteczne strategie i taktyki rozbudowywania sieci kontaktów zawodowych. Dzięki nowym umiejętnościom poprawisz skuteczność działań sprzedażowych oraz zwiększysz zyski!

Personal branding w sprzedaży

Jeśli chcesz wyselekcjonować kluczowe kompetencje prowadzące do zbudowania tzw. marki osobistej
Jeśli chcesz być świadomy szans i zagrożeń płynących z wykorzystania narzędzi internetowych w budowaniu pozycji eksperta w swojej branży
Jeśli chcesz poznać najbardziej skuteczne sposoby inwestowania we własny rozwój
Jeśli chcesz nauczyć się jak wykorzystać w praktyce główne założenia tzw. marketingu narracyjnego i marketingu szeptanego
Jeśli chcesz wiedzieć czym jest „osobisty NPS” i jak wpływa na przebieg kariery
Jeśli chcesz zbudować grono rekomendujących go klientów poprzez stworzenie tzw. wewnętrznej sieci networkingowej
Jeśli chcesz utrwalić i usystematyzować wiedzę o narzędziach internetowych, wspomagających budowanie osobistej marki w sprzedaży…
To szkolenie jest dla Ciebie!

Sprzedaż w czasach kryzysu

Jeśli chciałbyś pozyskać wiedzę o źródłach autorytetu profesjonalnego handlowca, poznać zasady konstruowania argumentów sprzedażowych w czasach kryzysu opierając się na Triadzie Korzyści, dowiedzieć się czym jest model PCK oraz poznać nowe techniki pracy z obiekcjami Klienta, zapraszamy Cię na dynamiczny i inspirujący warsztat – Sprzedaż w czasach kryzysu.

Sprzedaż wiązana

Jeśli kiedykolwiek podczas zakupów sprzedawca zainteresował Ciebie innym produktem pokrewnym i byłeś mu za to wdzięczny, to doświadczyłeś niezwykle skutecznego mechanizmu sprzedaży wiązanej. Dzięki uczestnictwu w szkoleniu dowiesz się czym jest cross selling i up selling oraz poznasz techniki konstruowania rozwiązań pakietowych z wykorzystaniem umiejętności kreowania potrzeb swoich klientów.

Techniki wywierania wpływu

Umiejętność wywierania wpływu jest fundamentem skutecznej sprzedaży. Podczas szkolenia poznasz różnice między perswazją a manipulacją, określisz własne strefy wpływu, odkryjesz możliwości zarządzania wizerunkiem w sprzedaży oraz nauczysz się handlowania w oparciu o tzw. reguły wpływu. Będziesz potrafił praktycznie wykorzystać wiedzę o relacjach przestrzennych w komunikacji (proksemika) oraz zastosować metodę perswazji narracyjnej.

Zarządzanie portfelem klientów

Na warsztatach pozyskasz wiedzę o możliwościach wykorzystania narzędzi porządkujących relacje z klientami B2B. Będziesz potrafił planować strategicznie w oparciu o analizę SWOT, określać poziom rentowności podejmowanych działań oraz dowiesz się dlaczego warto dokonać segmentacji kluczowych klientów. Poznasz metody zwiększania wartości portfela klientów poprzez budowanie kapitału relacji, zapobieganie odejściom do konkurencji, cykliczną dosprzedaż oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*